Marketingfacts Jaarboek 2020-2021 Bekijk groter

Marketingfacts Jaarboek 2020-2021

Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijks geraadpleegde informatiebron voor marketeers, digitale professionals, ondernemers en studenten. Met dit jaarlijkse handboek, samengesteld door de redactie, gaan we nog verder de diepte in. 

Meer details

€ 29,95

Meer informatie

We verkennen alle actuele onderwerpen in marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn, Aart Lensink, Maton Sonnemans, Roel Stavorinus, Danny Oosterveer, Wiemer Snijders en Beate van Dongen Crombags. In het boek komen essentiële thema’s als marketingstrategie, reclame, brandmanagement, customer experience en contentmarketing uitvoerig aan bod. Dit jaar besteden we speciale aandacht aan digitale transformatie, neuromarketing en interdisciplinair werken.

Lees de eerste pagina’s

Open het boek

Reviews

Kirsten Andres, voorzitter/directeur NIMA

Wat een heerlijk vitamineshot geeft dit jaarboek ons weer over het mooie marketingvak. Want marketing geeft waarde voor je klant, voor je bedrijf of organisatie, je stakeholders en voor onze samenleving. Het kan niet meer zonder elkaar. Alles moet kloppen en dat maakt marketing betekenisvol. De inhoud van dit jaarboek geeft dat mooi weer.

Jeanine Dijkhuis, Register Marketeer

Dit jaarboek is een marketing-reflectieboek. De content is breed genoeg om te inspireren en te diepgaand om snackable te worden genoemd. Het is geen magazine en ook geen eenzijdig themaboek. Ieder jaar weer actueel met nieuwe hot topics. Dát maakt het Marketingfacts Jaarboek uniek.

Paul Blok, veranderadviseur/docent/ondernemer

Alweer een jaarboek? Hoeveel verandert marketing dan in een jaar? Eigenlijk best veel, zo blijkt elk jaarboek weer! De ontwikkelingen gaan geleidelijk, maar snel. Negeren van de laatste stand van zaken mag, maar is op eigen risico!