Jaarboek 2015-2016 Bekijk groter

Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 (volledig herzien)

14496824

Dit jaar publiceren wij voor de 11e keer het Marketingfacts Jaarboek. Wat in het eerste jaar begon als een handig gidsje dat de lezer wegwijs maakte in het veranderende medialandschap, is in 11 jaar tijd uitgegroeid tot een ruim 450 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van (online) marketing aan de orde komen.

Meer details

1396 Items

29,95 €

Meer informatie

Het Marketingfacts Jaarboek kost slechts €29,95 exclusief verzendkosten. Wil je meer dan 10 exemplaren bestellen? Neem dan contact met ons op via jaarboek@marketingfacts.nl of bel naar onze accountmanager Majid Abou (06-46 87 53 99).

Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 ingedeeld in 13 hoofdstukken, aangevuld met de 7 belangrijkste hot topics.

1     Inleiding
2     E-business
3     Advertising
4     E-mail
5     Search
6     Pr
7     Social media
8     Mobile
9     Video
10  E-commerce
11  Usability & design
12  Customer service
13  Analytics

Hot topics

Na het succes van vorig jaar hebben we ook in deze 11e editie van het een zevental hot topics opgenomen. Dit zijn onderwerpen die niet binnen de bestaande hoofdstukken passen, maar die naar de mening van de samenstellers belangrijk genoeg zijn om jou als marketeer over te informeren.

Met deze extra’s helpen we je een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het onlinemarketingvakgebied.

1  Marketing automation
2  Contentmarketing
3  Webcare & monitoring
4  Customer journey
5  Wetgeving & privacy
6  Psychologie
7  Optimalisatie

Het Marketingfacts Jaarboek 2016-17 is samengesteld onder leiding van Thomas van Manen, redacteur bij Marketingfacts.

Aan deze editie van het jaarboek schreven verder mee:

Arne Keuning, Arnoud Engelfriet, Bart Schutz, Berend Sikkenga, Bram Koster, Danny Oosterveer, Ed Peelen, Erik de Ruiter, Ernst Kruize, Frank Schröder, Freek Janssen, Ger Veldkamp, Gijs Moonen, Guda van Noort, Jeroen de Jong, Jordie van Rijn, Jorn Vriend, Laurens Boex, Marco Derksen, Martijn Hoving, Martin Kloos, Peter Minkjan, Peter van der Schaar, Phileas Fox, Remi van Beekum, Remy Bergsma, Ton Wesseling en Yorick Voorthuizen.

 

Colofon
Uitgever Emile Peters
Auteur/Redactie Thomas van Manen
Eindredactie Cecile Bol, Sanne Roeling
Commercie Majid Abou, Tjerk Hillen, Emile Peters
Projectcoördinatie Thomas van Manen

ISBN 9789078972211

Formaat 210 x 315 mm, pagina’s +/- 460
Genaaid gebrocheerd 

Losse verkoopprijs € 29,95 (inclusief BTW, exclusief verzendkosten).

Marketingfacts Jaarboek 2015-16 bestellen? Klik hier.