Jaarboek 2015-2016 Bekijk groter

Marketingfacts Jaarboek 2015-2016

Voor de 10e keer publiceren we het Marketingfacts Jaarboek, een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Wat in het eerste jaar begon als een dunne handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een 450 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld.

Meer details

€ 30,80

Meer informatie

Het Marketingfacts Jaarboek kost €29,95 exclusief verzendkosten. Wil je meer dan 10 exemplaren of een eerdere versie van het Marketingfacts Jaarboek bestellen? Neem dan contact met ons op via jaarboek@marketingfacts.nl of bel naar 06-55838648.

Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 ingedeeld in 13 hoofdstukken:

Inleiding tot het digitale medialandschap

  1. E-business
  2. Advertising 
  3. E-mail
  4. Search
  5. PR & branding
  6. Social media
  7. Mobile
  8. Video
  9. E-commerce
  10. Usability & Design
  11. Customer Service
  12. Analytics

Hot topics

Nieuw in deze speciale 10de editie van het Marketingfacts Jaarboek is een negental hot topics. Dit zijn onderwerpen die niet binnen de bestaande hoofdstukken passen, maar toch belangrijk genoeg zijn om jou als marketeer over te informeren. Met deze extra’s helpen we je een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het onlinemarketingvakgebied.

  1. Customer journey
  2. Privacy & wetgeving
  3. Marketing automation
  4. Contentmarketing
  5. Branding
  6. Facebook
  7. Psychologie
  8. Webcare
  9. Big data

ISBN 9789078972310

Formaat 210 x 315 mm, pagina’s +/- 450

Genaaid gebrocheerd

Excl. verzendkosten